20 Ağustos 2016 Cumartesi

Mim: BloggerLife2

Selamlar! Bir mim yazısı ile buradayım. Blog Sözlük'ten takip ettiğim Sema Kök ( ya da Mavi^^) mimlemiş beni. Çok teşekkür ederim kendisine. Bu kadar geç kaldığım için özürlerimi de yolluyorum buradan. Sorulara geçeyim öyleyse. ^^

Blogger denilince akılınıza gelen üç şey nedir?

Okumak, öğrenmek, kelimelere dökmek. Net^^

Her temadan ( Kişisel, gezi, kozmetik, kitap vs.) yazılarını en çok beğendiğiniz, okumaktan bıkmadığınız bloglardan örnek verin desem?

Of bu çok zor oldu. Bir sürü blog okuyorum ben ^^ (ayol direkt blogger profilimden takip ettiğim bloglara baksanız ya.)

Gerçekten yazamayacağım. Müthiş (!) hafızam durdu. Onlar kendilerini biliyorlar zaten asdfghj

Yeni blog yazmaya başlayan arkadaşlara verebileceğin öneriler neler?

Tavsiye verebilecek bir konumda değilim ki ya. Benim etim ne budum ne? Ha, illa cevaplayacaksam:

Ö Z G Ü N  O L U N

Bir de kişisel yazmıyorsanız, yani spesifik bir konu ise yazmadan önce o konu hakkında okuma yapmada yarar var.

Hangi ülkede yaşamak isterdin? Ya da en çok gitmek istediğin mekanları yazabilir misin?

Amerika. Vassar College'de okuma şansım olabilseydi keşke. Belki ileride olur. Ay durun fotoğrafını ekleyeyim hatta ^^


Vassar College Library
Mekan olarak ise gezmek istediğim çok yer var. O yüzden böyle bir yanıt verdim. Gezmek istediğim yerler ise: İsviçre, İngiltere, Finlandiya daha uzar gider bu. Tabii ki buraların da görülmesi gereken yerleri var. Ancak soruya uygun bir yanıt vereyim: Notre Dame Katedrali. Hadi biraz daha normal bir mekânı da söylemem gerekirse Seul'deki The 1st Shop of Coffee Prince (anlayan anladı^^) Ay susturun beni yoksa listemi buraya yazacağım bir özelim kalmayacak asdfghjk

Ay Vassar'a içim gitti. En büyük hayallerimden biri orada bir dönem de olsa eğitim almaktı da. Oraya dair bir fotoğraf daha ekleyip huzurlarınızdan ayrılıyorum efendim^^ Bu arada benden açık çek isteyen herkes yapabilir. Çekinmeden Hatcik mimledi diyebilirsiniz^^

Vassar, 1950'ler
Share:

2 yorum:

  1. Geç olsunda güç olmasın canım benim. Samimi cevapların ve karşılık verdiğin mim yazını çok beğendim. Eline sağlık. :) :)

    YanıtlaSil

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^