22 Ağustos 2012 Çarşamba

GODSEND >> Tanrı'dan Gelen


GODSEND yani Tanrıdan Gelen
(benim deyimimle Allah vergisi :P :D)
Dün değil önceki gece izledim bu filmi. Büşra'lar bize geldi bizde her zaman ki gibi geceleri film izledik. Korku filmi izleyelim diye açtık bu filmi. (ben buldum! ben buldum! :D :P)
Oyuncularına falan bakmadan  konusu ilginç geldiği için açtım. Bir baktım ki o da ne! Robert De Niro!  O da oynamış meğerse filmde. Ben bunu görünce daha da ilgimi çekti film. dedim 'Robert De Niro' oymuyorsa kesin güzeldir bu film. Ama biraz hayal kırıklığıydı açıkçası.

SPOILER

Paul ve Jessie diye bir çift var. 'Adam' bu çiftin tek çocuğudur. Ancak Adam sekiz yaşında hayatını kaybeder. Çift cenaze hazırlıkları yaparken  Dr. Richard Wells adlı gizemli birinden inanılmaz bir teklif alır; oğullarını klonlayarak yaşama döndürmek... Paul ilk başta istemez ancak karısı Jessie'nin üzgün halini görünce dayanamaz ve bu anlaşmayı kabul eder. Teklifi kabul eden çift, Riverton adlı küçük bir kasabaya taşınarak buradaki klinikte hazırlıklara başlarlar. Adam bir kez daha doğar ve büyür. 8 yaşına gelene kadar her şey normaldir, fakat bundan sonra gariplikler başlar. Adam rüyalarında bir takım şeyler görür. Bu gördüğü şeyler onu başka birine dönüştürür. Doktor Wells'e danışırlar ancak ortada olağanüstü bir şey olmadığına ikna eder Wells. Ancak Paul'un aklına bir şey takılır. Doktor Wells neden sekiz yıl boyunca onlara bu kadar samimi davranmış ve Adam'la bu kadar iç içedir?
Çocuk değişik davranışlar sergiler. Öğretmenin ve arkadaşlarını suratına tükürür. Ve sonra sevmediği arkadaşını öldürür. Tabii bundan kimsenin haberi yoktur.
Ve sonra Paul bu tuhaf şeylerin üstüne gider. Ve anlaşılır ki Adam 'Zachary'  diye bir çocuğun yaptıklarını tekrarlar. (Zachary zaten rüyalarında gördüğü çocuk bu arada^^) Zachary Doktor Wells'in çocuğudur. Adam'ı klonlarken Zachary'nin hücrelerinin bir kısmını Adam'a vermiştir. (Klonlamaktan kasıt anneye o hücreler tekrar devrediliyor ve doğum yeniden oluyor ;)). Doktor'un neden bu kadar samimi olduğu anlaşılmıştır. Babası Adam'ı tam annesini öldürürmeye çalışırken yakalar. (Zachary'nin yaşadıklarının üstüne gittiği için ne yapacağını çözüyor)
Çocuğu durdurur ve yeni bi hayata başlayacaklarını söyler. Çocukta kabul eder. (Bu psikopatla yaşanır mı lan?! :P :D)
Neyse final sahnesinde yeni eve taşınırlar. Evin tadilatı falan yapılır. Ama bu kadar dandik bir final hayatımda görmedim. Kore dizilerinin finallerine laf ederdik ama böyle dandik bir final cidden yok ya.
Adam odasında buluna dolabın kapağını açar ancak içerden bir kol çıkar Adam'ı içine çeker.
Babası odaya girer Adam'a bağırır. Adam arkadan çıkagelir.(Ne saçma!)
Babası iyi olup olmadığını sorar;
-Ben iyiyim baba.
Ve böyle bitiyor. Ucu açık bir final bırakılmış. Sanki ikinci film çekilecekmiş hissi uyandırıyor adamda ama araştırdım ikinci film yok.
Aslında filmin konusu gayet güzel ancak oyunculuklar ve final daha iyi olmalıydı.
Share:

4 yorum:

  1. selam hatice ^^ sonunda blogunda biraz gezinme fırsatını buldum, çok güzel yazılar var, ellerine sağlık ^^ ilk yorumum bu filme olsun. izlemeyi düşünmediğim bir filmdi, o yüzden sonuna dek okudum :) final hakikaten çok fenaymış ya, korelilerin gözümdeki değeri arttı resmen :) robert de niro böyle bir filmde oynamayı nasıl kabul etmiş acaba? (iç ses: para para para!)

    bundan sonra daha sık uğramayı umuyorum, sevgilerimle ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle Teşekkürler ^^
      Aslında izlememen daha iyi olur, zaman kaybı bile denebilir.
      Bari prodüksüyona para yatırsalarmış. Robert De Niro oynuyor sonuçta (ya da Niro2ya para yatırdıkları için parasız kalmışlar hahahah :D)

      Yorumlarını sabırsızlıkla bekliyorum, Sevgiler! ^_^

      Sil
  2. "Allah Vergisi" iyiymiş :D
    Aslında film ilgimi çekti, izlesem mi diye ikilemdeyim. Ama sen hayal kırıklığı diyorsan, öyledir.
    O değilde, Niro para için bile olsa niye bu filmde oynamış ki?
    Konuyu yeniden alsınlar yeniden çeksinler, iyi bir prodüksüyonla. İşte o zaman iyi olur ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Film yeniden çekilse izlerim. Konusu ilginç yada izlemem lan bu satten sonra hayır gelmez ^^ :D

      Sil

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^