5 Nisan 2017 Çarşamba

Wytches Geri Dönüyor!

Wytches, Image Comics'den çıkan, sevilen de bir çizgi roman serisiydi. Hatta ben de blogumda yazmıştım kendisini; Bkz: Wytches

Serinin devam edecek olması bilinmesine rağmen, ortalıklarda 7. sayıyla ilgili bir haber dönmüyordu. Film olayları duyuldu derken, yedinci sayının çıkış tarihi ile ilgili bir haber hâlâ yoktu. Ancak Scott Snyder dün şu tweeti paylaştı:

Gelişigüzel bir çevirisi ise şöyle:

"Wytches #7
Scott Snyder tarafından
Jock için
Image Comics
Nisan 2017

NOT: Jock, sonunda buna döndüğüm için ne kadar mutlu olduğumu anlatamam, kardeşim. Biliyorum bu çok uzun bir araydı, ancak bunu hikayeye dahil ediyoruz, zaman geçti. SAILOR, en son gördüğümüzden bu yana 3 yılda çok büyüdü. IRON'a katıldı ve onlarla birlikte, ülkenin dört bir köşesinde BURROWS'u ayıklamak hayatının bir parçası haline geldi. Yani bu arc, çok fazla mitoloji, tarih alacağız. Büyük bir ilerleme. "

Benim için güzel bir haber, Sailor'ın maceralarını okumaya devam etmek istiyordum. Sonunda Scott Snyder da Sailor'a zaman ayırmaya karar vermiş demek ki. Yey! Güzel haber. ^-^
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^