3 Nisan 2016 Pazar

Mim: Kişisel Blog Yazarları Ne Düşünüyor?

Selamlar! Bugün bir mim yazısı için klavye başına geçtim. Aslında taslaklarda üçte ikisi bitmiş bir Batman v Superman yazısı var. Yeni başlanmış Kuroshitsuji, Death Becomes Her, Le Petit Prince, yazıları var ki onlar da çok bekleyecek gibi. Başlamaya düşündüklerimi yazmıyorum bile. Ama Batman v Superman için bir şey söylemem gerekirse, eleştirmenler halt etmiş. Gidin izleyin filmi. Birazcık bile DC Comics okurluğunuz varsa ilginizi çekecektir.
Mime geçecek olursak birgaripSeyma'nın blogunda gördüm mimi. Uzun zaman önce yapacağım demiştim ama klasik Hatcik'iniz ^^ Her neyse bu aralar moralim bozuk zaten mazur görün beni. Mime başlayayım öyleyse.

1. Yakın çevrenizdeki insanlara blogunuzdan bahsediyor musunuz?

Önceden bir kaç yakın arkadaşıma söz etmiştim, şimdi hemen hemen hiç söylemiyorum. 

2. Neden blog yazıyorsunuz?

Zamanında benim için bir aktarım yöntemiydi. Paylaşmak istediğim şeyler vardı ama bunlar çevremdekilerin hiç ilgisini çekmiyordu. Bende ortak noktamın olduğu insanlarla bir iki muhabbet edebilirim diye açmıştım. Sonra yazmak iyi geliyordu. Evet anonim değilim ama buraya bazı şeyleri yazmak rahatlatıyordu. Sonraysa tamamen hobiye dönüştü. Şimdiyse devam ettirmek istediğim eski alışkanlığım.

3. İlk yazınız ile son yazınız arasında nasıl bir fark var?

Aslında blogta ilk yazım bu olarak gözükse de gerçekte ilk değil. 2012 başlarında Gogol'ün Palto'su hakkında çiziktirmiştim sonra da silmiştim.. Ama ben dönüşümü ele alacağım ilk olarak: Dönüşüm iyi görünümlü kötü, son yazım ise direkt kötü asdfghj

4. Blog yazmak normal yaşantınıza ne kattı?

Buradan bir kaç kişiyle tanıştım gerçek hayatta görüşmek istediğim. Üstelik yıllardır iletişimde kaldık çok ilginçli. Önümde bir kaç hendek var onları aştıktan sonra bu değerli bloggerlarla gerçek hayatta tanımak istiyorum. Bunun dışında genel olarak güzel bir hobi oldu ve kendimi ifade etme gücümü gerçekten arttırdı.

5. Yakın arkadaşlarınıza blog yazmalarını önerir misiniz?

Önerdim, zorladım, açtırdım. Ama çabuk pes ettiler :(

6. Hangi kaynaklardan ilham alıyorsunuz?

Valla şu an aklıma bişi gelmedi be :(

7. Diğer blog sahipleriyle iyi iletişim kurabiliyor musunuz?

Buraya özellikle Egosantrikrapsody  ve Hikaruivy  yazıp sabaha kadar kalp koyabilirim sdfghjdfghj Fena sayılmaz ya. Bu konuda çok geniş bir çevrem hiç olmadı ama sağlam iletişim kurduklarımın çoğu bıraktı dediğim gibi :(

8. Şikayetçi olduğunuz konular var mı?

Yok ya ne şikayetim olacak. Kendi çöplüğüm burası sdfghjkljhg

Evet genşler mimin sonuna geldik. birgaripSeyma'nın bloguna bakmayı unutmayın. Haydi aklınıza mukayet olun ^^ 
P.S. Yazmak isteyen yazsın mimlenmek için beklemesin^^ 
Share:

2 yorum:

  1. 1 soru eksik kalmış gibi geldi bana. Bende dün yazdım aynı mimi. Baya bir sohbet eder gibi anlatmışsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa atlamiş olabilirim :D Uyarı için teşekkürler ^.^

      Sil

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^