4 Eylül 2015 Cuma

Mim: "Siz Hiç..?"

Selamlar millet! Bazen aylarca yazmayıp bazen bir kaç gün üst üste post atmamı ben de normal bulmuyorum; ancak bu durum biraz farklı^^ Hikaru'nun blogunu gezerken (ki o da artık az yazıyor, şikayetçiyim efenim!) bir mim gördüm. Normalde mimlenmediğim halde adeta üstüne çöktüm ahahahaha Yani ne yapabilirim ki, Hikaruivy'nin kaleminden midir yoksa mimin gerçekten güzel olmasında mı (sanırım ikisi de^^) 'bu mimi yapmazsa ölecek hastalığı'na tutuldum. Ve hemen Hikaruivy'ye yorumdan mimi çalacağımı yazdım (aslında bir tür izin istemekti, ben de böyle değişik bir insanım ne yaparsınız -.-) o da "mim senindir tepe tepe kullan" diye onaylayınca hiç durmadım ve buraya iştirak ettim. Burada Hikaruivy'nin yazısı için: TıkTık.
Buraya küçük bir not düşmeliyim: Bu mim aslında ne Hikaru'nun yaptığı ne de benim birazdan yapacağım şekilde değilmiş. Hikaruivy'yi mimleyen LoverK mimi biraz değiştirmiş ancak sonuna not düşmüş aslı böyledir diye. Daha sonra Hikaru'da LoverK'nın yaptığı halinden hoşlanmış ve o da o şekilde yapmış. Ben Hikaru'nun yaptığı şekilde çok beğendiğim için ben de öyle yapacağım. Ancak durumu belirtelim. Eğer bir yanlış aktarımım olmuşsa da şimdiden affola.
Şimdi sorulara geçelim.

Siz hiç gerçek aşk nedir bildiniz mi?

Şu an için evet diyeceğim ancak zamanla "amaaaan, ne de çocuklukmuş be!" deme olasılığım da çok yüksek. Onun için çok da şey yapmayın asasdsa ^^

Siz hiç acı çektiniz mi?

Tabiki. Her insan gibi. İnsanlığın doğası gereği.

Siz hiç insanların taa gözlerinin içine baktınız mı?

Çok göze bakarak konuşabilen biri değilim ama evet olmuştur.

Siz hiç salıncakta sallanıp bulutları yakalamaya çalıştınız mı?

Yok yav. Kuzenlerimle salıncağa yüklediğimiz en büyük anlam hangimizin daha yükseğe çıkarak birinci olacağıydı. Bu kadar.

Siz hiç ayağınız takılıp düştüğünüzde kendinize bayılana kadar güldünüz mü?

Hem de nasıl. Bu da oldu ancak bunun başka bir versiyonu var onu küçücük bir not olarak düşeyim buraya:
Lisedeyim. (sanırım 10. sınıf ama 11'de olabilir çok güvenmiyorum kendime) Alemdağ'da okuyorum
tabi o zamanlar. Kar yağdığında deli yağıyor ve direkt buz oluyodu. İşte öyle bir günde Kübra'yla yürüyoruz. Kübraya diyorum ki "Bak Kübra şurdan yürü, düşersen ölümüne güler..." gülerim diyemeden şaak diye kayıp düştüm. Ama çok fena düşmüştüm iki hafta ağrısı geçmedi. Neyse efendim, Kübra ile bir baktık birbirimize sonra aynı anda bi gülmeye başladık ama inanamazsınız. Hatta çevredeki bir kaç arkadaşa "Lan gülsenize, niye gülmüyonuz lan, olm çok efsane düştüm hadi gülün" diye zorlamışlığım da vardır ancak aramızda kalsın bu ;)

Siz hiç parmak yarışı yaptınız mı?

Yeap. Abimle çok yaparız. Yeniyor ama.

Siz hiç kafanızı su dolu bir kovaya koyup nefesinizi ne kadar tutabileceğinize baktınız mı?

Allah affetsin küçükken çok salak bir çocuktum. O aralar yaptım öyle bir şey ama çok irdelemeyelim asxlnsxnd

Siz hiç ruh çağırdınız mı?

Yok, yav. Cin min gelir diye tırsıyorduk. (Ne bilelim ya gelseydi? asdfghjkl)

Siz hiç altın günü yaptınız mı?

Yaş daha 19. Henüz öyle şeylere girişmedim. Annemin de girmişliği yoktur ancak yengem sayesinde bulunmuşluğum vardır.

Siz hiç pamuk şeker yerken elinize gözünüze bulaştırdınız mı?

İvit, hem de çok kereler.

Siz hiç bir gece uyanıp sevdiğinizin (kim olursa olsun) nefesini dinlediniz mi?

Valla arkadaşlar hiç öyle huylarım yoktur.

Siz hiç saatlerce köpük banyosu yaptınız mı?

Küvet sevmem ya ben. Duran su da yıkanılır mı arkadaşlar. O yıkanmak için değil keyif için diyosanız onu da sevmem. cık yani agxjasjxs

Siz hiç çimlerin üzerinde çıplak ayak yürümenin keyfini yaşadınız mı?

Eveeeet! Yapmadan ölmedik şükür^^

Siz hiç yağmur altında çılgınlar gibi koştunuz mu?

Hahah, evet Alemdağ'da  yapmışlığım vardır.^^

Siz hiç bir günü hayıflanmadan geçirebildiniz mi?

Evet. Ve bunu Hikaru'nun dediği gibi prensip haline getirmek lazım esasen.

Siz hiç sesiniz kötü bile olsa bile bir şarkıyı bağıra bağıra söylediniz mi?

Evet. Evde tek kaldığım her seferde sdazasxyhscxhgsa Tabi buna manyak gibi dans etmeyi de ekleyin kbxkdbkdbkdbkd Onu geçersek iyi bir arkadaş grubunun getirilerinden biri daha :DD

 

Siz hiç kendi takımınızı yense bile karşı takımı alay etmeden medenice tebrik ettiniz mi? 

Karşımdaki seviyesini bilmeyen, "aman ben gömeyim de ne olursa olsun" kafasını yaşayan gerizekalılar olmadığı sürece evet, ettim.^^

Siz hiç yardımlaştınız mı?

Komşu komşunun külüne muhtaçtır asdfghjkl Tabiki, Hem yardımlaşmadan nasıl bu kadar yükün altından kalkıcaz alskcmalscm

Siz hiç saatlerce beklemenize rağmen acelesi olduğu her halinden belli olan birine yerinizi verdiniz mi? 

Hımm başıma hiç gelmedi ama olsaydı verirdim gibi. Aciliyeti varmış sonuçta. 

Siz hiç cep telefonunuzu evde bırakıp dışarı çıktınız mı?

Yaptım. Çok da güzel bir şey. Zamanınızın hepsini yanınızdaki insana ayırıyorsunuz.

Siz hiç etraf ne der diye düşünmeden bir kez olsun rahat hareket ettiniz mi?

Hahah, tabiki. Genel olarak davranışlarımı da insanlar ne der düşüncesiyle ayarlamam, davranmak istediğim gibi davranırım. Genel olaylarda da böyle olmuştur. Böylece pişmanlık seviyesi minimuma iniyor gibi^^

Siz hiç gönlünüzce yaşayabildiniz mi?

Bu sorunun cevabı için çok başta bir noktadayım. Zaman geçsin ben bu soruya ayrıca cevap vereyim. (tabi o zamana bilok çöp olmazsa ^^)

Hehehe sorular bu kdardı. Bir de Hikaruivy'nin soruları vardı ancak o kadar yüzsüz olmayayım ve onlar mimlenenlere özel olsun bakalım. 

veeeee Burak ve Büşra kankilerim sizleri mimliyorum. Klavyenize kuvvet^^ Haydi kalın sağlıcakla^^






Share:

2 yorum:

  1. Ay ben bu yazını yeni gördüm, süper olmuş. Daha da keyifli geçireceğin bir yeni yıl dilerim şekerim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy çok teşekkür ederim^^
      İnşallah sen de çok iyi bir yıl geçir :D Blog alemi ölse de sen buralardan elini eteğini çekme son dileğim bu :))

      Sil

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^