19 Temmuz 2015 Pazar

♥ ♡

Eh geçtiğimiz günlerde Batman V Superman'in San Diego Comic Con trailerı yayınlandı. Dc takipçileri olarak çılgına döndük ve adeta Batmaaan Supermaaan diye kudurduk, ehem sevindik diyelim. Bazılarımız Ben Affleeeeeck sen neymişsin beee diye naralar attı ama bu başka bir yazının konusu. Gelelim sadede -eh, buraya ufak bir not düşmeye gelmiştim.- Ben Affleck instagramdan SDCC'ye ait bir fotoğraf paylaştı.


Eh, aklıma direkt Justice League 1. Seson 19. Bölümden -yanlış hatırlamıyorsam- şu sahne geldi:


Evet, Benim diyen DC hayranı. Çok zaman adam akıllı bir sinema evreni bekledik durduk. DC animasyonlarını hatmettik. Nolan'ın Batman üçlemesini ezberledik. Hatta Tim Burton Batman'lerini de kattık araya. Ama zaman bizim zamanımız. Mutluluğu biz de hakediyoruz asjdjdkdkd

Ps. Şu resmi paylaşmamak için çok direndim ama kendimi tutamadım ajsjdjdj
Ps2. Siz de Ben Affleckin resmini gördüğünüzde aklınıza bu geldiyse gelin tanış olalım. Sonuçta buna sevinebilen kaç kişiyiz şurada :d
Ps3. Dc comics sever olduğunuz halde aklınıza gelmediyse de yine de tanış olabiliriz asbsjdnd
Ps4. Notlardan ayrı yazı çıkarmış ajsjssjs
Ps5. Sadece Batman seviyosanız da olur blogumda bloggerlar için her zaman yerim var ahshshs
Ps6. Kafamda mim planı var yapsam mı?
Ps7. Tamam gittim.
Ps8. Valla gittim. 
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^