13 Mayıs 2015 Çarşamba

Sıkıldım!

Selamlar... Gecenin bu saatinde hemde^^
Bir hal hatır bildirip kaçacağım. Hayatımın çok değişik bir döneminden geçiyorum. Tamam hayatımız üç saatlik sınava bağlı diye saçmalamayacağım ama aşırı yıpratıcı bir dönem olduğunda hemfikiriz bence^^
Neyse, asıl konumuza dönelim. (Neydi ki? :D) Bilen bilir -ki çevremde çizgi roman okuyan çok az kişi olduğu için bilenler bir elin parmağını geçmez-, pek Marvel okumam. Pek okumam derken saçma sapan bir şirket hayranlığından bahsetmiyorum. Yani piyasada ki Marvel düşmanı/DC comics düşmanı olan fanlardan bahsediyorum. Hayır, onlardan değilim. Sadece DC universe beni kendine daha çok çekiyor. -Batman, Flash, Green Lanterns ve dahası!- Bir de Marvel bana DC'ye göre daha komplike geliyor. Yani DC'nin animasyon veritabanı bile çizgi roman okumaya yeni başlayan biri için pek çok şeyi açıklığa kavuşturuyor. -Hele çizgi romana DC'den başlamak isteyenler çok şanslı, New52 harika!- Ki ititraf etmeliyim ki animasyon evreninin film evreninden daha güzel geldiği zamanlar öyke çok ki, bu noktada yine cevabım DC oluyor. Ancak  gerek konumuzun çıkış noktası olan sınav dönemi stresinden gerekse evde elimde olan DC çizgi romanlarını okuduğumdan ötürü elimde olan Daredevil'leri bitirmeye karar verdim. Marvellar elime nerden mi geçti? Abim de çizgi roman okur ve sanırım Marvel'i daha çok okuyor ve benim durumumun tersine olarak Marvel evrenine daha çok hakim. -En azından öyle zannediyorum^^-  Sonuç olarak -tembelliğim tutmazsa- Okuduğum Daredevil'leri bloga not etmek istiyorum. Şimdilik bu kadar. Gece gece -okuyan varsa^^- kafanızı şişirdim^^. Kendinize iyi bakın!

Ps. 1. Çizgi roman hakkında daha fazla bilgi -ya da bilgi edinmek^^- isteyenler için: Altevren
Ps. 1.1. Okumadan geçmeyin: Comics alemine giriş rehberi (Altevren)
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^