20 Mayıs 2015 Çarşamba

Bloga Yeni Bir Soluk

Ocak 2012'den beri bloggerdayım...12 Ağustos 2012'den beri ise blogum canlı... Yani sayılır^^ Blogun düzenlemesini ilk yaptığımdan beri aynıydı. Yani sağına soluna eklediğim eklentiler hariç görünüm olarak aynıydı. Dedim artık yenilik şart. Hem çizgi roman yazıları yazmak istediğim için biraz daha sert görünümlü bir şey yapmak istiyordum ki yine pembeli kalpli bir şey oldu ahshdscıdscdsd Neye niyet neye kısmet diyelim. Aslında bu değişim ders çalışmamak için yaptığım işgüzarlıklardan biri oldu ama neyse çaktırmayın asdfghjkl Esasen değişiklikleri sevmem. Hemde hiç sevmem. (Saç kestirmek hariç ^^) Ancak bakalım bu değişiklik bloga belki bana da iyi gelir^^ (Oh no, no, noooo!) Yani çok içime sinmedi çünkü kodlarla düzeltilmesi gereken çok yeri var ancak epey yoruldum. Ancak bir kaç gün sonra başlarım yine düzenlemeye ^^ Uğraşmaya uğraşmaya hamlamışız yahu. Sonuç olarak bu yeni tema beni epey götürür uzunca bir süre değiştirmem.
Siz ne düşünüyorsunuz? Güzel olmuş mu yoksa eski hali mi daha iyiydi?^^
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^