6 Ocak 2015 Salı

Eskilere Göz Atmaca ~

Sa gençler ^^ Eski bayılarak izlediğimiz dizilere şöyle bir göz atayım dedim :D Düşlerimin Prensinden başladım haliyle ^^

Olum bu Yul Goon'un tip ne lan ajajahajajaaajaajajhahaj O kazak ne asgdsgagsagsh Lan hadi kazağı geçtim o saçma salak kolye ne aqym dlasgdasgxhgasjgjgxajgjsgjasjhasjjsx Kimse de olum sen bunu niye giyiyosun dememiş mi adsnkjasbkxbaskbksab

Neyse ben ölümüne Shin Goon'cu idim zaten, yıllar geçmesine rağmen Yul'a olan nefretim geçmemiş bunu da öğrenmiş oldum sadsafxgsfafsa

Hadi ben kaçar kankalar arv ahajhajhjahjajhajha
Share:

2 yorum:

  1. Yaa ama ben Yul'u seviyordum deme öyle, zaman kurbanı o :D ama hakkaten ne biçim kazak höf koruyamıyorum bile :D
    Arada böyle gel kısa kısa yaz özletme :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahahahaha kazağı geçtim o kolyeyi niye taktırmışlar ^^
      Valla ben hep asıl oğlanı tutarım o konuda pek affım yok^^
      Tamam canım ara ara buralarda olucam ben :)

      Sil

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^