5 Mayıs 2013 Pazar

0

Uzun Zaman Üzerine

Eh uzun bir aradan sonra döndüm buralara. Tumblr postları gibi bi şey yapmıştım ama onu yazıdan saymıyorum haliyle :D Tembellik ürünü bi şeydi :D

Ne mi yapıyorum bu aralar? Ağır depresyonlu bi şekilde geziyorum ortalıkta. Bir film, dizi, kitap listesi yaptım ki, bayağı uzun oldu. Beni bayağı oyalar. Haliyle bu aralar film & dizi izliyorum. Müzik dinliyorum bol bol. Saçlarımı kısacık kestirdim, Kendimi daha iyi hissediyorum ama. Yaklaşık 7 - 8 aydır aynada ne zaman kendime baksam aynayı parçalayasım geliyordu, psikolojik bir şey tabiki.
Şimdi o kadar kötü hissetmiyorum en azından tanıdık yada tanımadık insanlar bu kısa saçın bana çok yakıştığını söylüyorlar, eh bu da hangi insana iyi gelmez? :D Tanımadık demişken geçenlerden okula gidiyodum birisi yolda durdu saçımı çok beğendiğini söyledi devam etti, güzel bir his açıkçası^^
O değil devamsızlık 15,5 gün oldu ne yapıcam bilmiyorum T_T Bi de salı günü pikniğe gidicem olucak 16,5. Derslerimi sorarsanız bi tuhaf bazı sınavlara çalıştığım halde bi şey yapamadım bazılarına ise hiç çalışmadığım halde iyi geçti. Derslerde benim gibi bir tuhaf. Aman nasılsa bulurum bi yolunu diyorum ve stres yapmamaya çalışıyorum :)
Fahrenheit 451 okuyorum bu arada bi kaç sene önce okumuştum aslında bu kitabı ama kitabın bi kısmını unutmuştum ve daha uzun bir versiyonunu aldım, okuyorum yani. Aaa testte çözmeye başladım onu söylemeden geçmeyeyim. YGS matematik çözmeye başladım, oluyorda henüz zorlandığım bir konu gelmedi önüme. Bakalım ne olucak ama bir yerden başlamak lazımdı, geometri, tarih, edebiyat, coğrafya'ya da başlayacağım ilerleyen günlerde. Öyle yani. Bu arada şu an Tears On Tape  dinliyorum, dinlemeyen kaldıysa öneririm.
Hayat sıkıcı, boşi beklemeli, özlemeli, hayal kurmalılı, üzüntülü, mutlu, sıkıntılı, sıkıcı.
Tembbelliğimden kurtulduğum bi günde izlediğim filmlerin ve dizilerin yazılarını yazıcam, görüşmek üzere^^ :D