8 Nisan 2013 Pazartesi

Döndüm.

Döndüm ben! :D Evet, gerek bilgisayarımın bozulmuş olması, gerek sınav haftası gerek başka şeylerin olmuş olması beni bir süredir internetten uzak tutuyordu. Evet, bloglardan, dizilerden, tumblr'dan, çizgi filmlerden, twitterdan vs vs vs... 
Bu süre zarfında ders çalıştım mı? Hayır! :D Olm 3 zayıf var nasıl kurtulcak bilmiyorum :( Aman neyse ne, şimdi canımı bununla sıkmak istemiyorum çünkü çok daha büyük bi problemim var. Proje ödevim 1 haftaya teslim edilicek ve ben hiç başlamadım?!??! Fuck the time ya :( 2 tane çözülücek test kitabım var ve 3 zayıfım var. Gel de depresyona girme?!?!!?!??!
Neyse ya şimdi bunları düşünmiycem TT_TT 
O değil geçenlerde az kalsın disipline gidiyodum, zor kurtuldum hıamnıaa :D olm nasıl bi öğrenci oldum çıktım Allah benim belamı vermesin ya. Tüh, kahrolmıyım hemi. Ne pis bi insan oldum çıktım, anlamıyorum ya. 
Yok ama, ben 2 zayıfı düzeltmek için, ödevi yetiştirmek için uğraşmıyım dışarlarda sürterken müdüre yakalanayım. bu nedir ya? wtf? :( 
Kendime Not: KENDİNE GEL SALAK. 
Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^