13 Nisan 2013 Cumartesi

2

Beğendiğim Tumblr Postları.

Eh, bu aralar yazıcak pek bir şeyim yok. yani aslında var ama tembellik ayrı şey onun için üşengeçlik yapıp böyle kolay bir yazı ile karşınızdayım :D
                        












                   

               



Hayırlısı be gülüm


Hatırlamayan yoktur heralde :D
~> Yanlış sekmeyi kapattığımda ben:
 ”Ay kenan bey ben naptıımmm”

~> 

  
            
            
            

                


 obviouslyshane:

Should be asleep right now. But this is just too funny not to post :3
></div></a>

















<div id=


~>
></div>

















<div id=


></div></a>

















<div id=

homersimpsonunruhikizi:

bu gife çok aşığım la

ak var ya, güldüm lan :D:D:D></div>

















<div id=
Party Hard! :D

></div></a>

















<div id=
Tabiki The Simpsons! 

></div>

















<div id=
South Park....


></div>

















<div id=
Yine The Simpsons...

></div>

















<div id=
Seni yerim yerim, Johnny!

allam şöyle bi an yaşayamadım yareppim nolurdu yani? sadece bu kadarı bile yeterdi yani.></div>

















<div id=
Bu aralar ki yeni favorilerimden. The Carrie Diaries! 
Gidiyorum ve bana ihitiyacın olura, eh&#8230; olmasın. ></div></a>

















<div id=
Gidiyorum ve bana ihtiyacın olursa, eh... olmasın. -The Carrie Diaries


                      


Amy Ablamız
Arkadan Amy Ablamız
></div></a>

















<div id=
Liseliyiz.............................
></div></a>

















<div id=
Yeah!
mertidinle:

fuck the system
></div></a>

















<div id=
Malesef 

Benim herif geçen yine boş boş konuşmuş, gidiyimde bacaklarını kırıyım.......... :D

~> DERS BOŞ DENDİKTEN SONRA HOCA KAPIDAN İÇERİ GİRİNCE YAPMAK İSTEDİĞİM 


Sanırım yeter bu kadar :D Yazı yazmasamda size Tumblr hizmeti vermiş bulunmaktayım, bu da bir şeydir. Oldu ozaman görüşürük^^  This is the end canım kapat sayfayı kapat sdfghjklş :D:D



2 yorum:

  1. Kıh kıh. Çok eğlendim. Bu tarz postlar yap sen arada. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiiiiiiiiim :D
      Tabiki, sen istersinde gerisi gelmez mi? :D:D

      Sil

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^