30 Ocak 2013 Çarşamba

2

Finding Mr. Destiny


Kore'de ki çöpçatanlık şirketleri malumunuz. Bu filmde hemen hemen onun üzerine kurulmuş bir film. Açıkçası bu filme sırf ablamın 'Big' sayesinde oluşan aşkı için başladık. Ama sonuç...  'Big'den farksız... 
Mianhada Saranghanda (I'm Sorry, I Love You) ile yıldızı parlamış olan Im Soo Jung'u görüyoruz burada. Seo Ji Woo adında bir yönetmeni canlandırıyor, biraz ezik ve mutsuz... 
Gong Yoo ise işinden kovulan bir adamı canlandırıyor. İsmi Han Gi-Joon ve işinden kovulunca bir çöpçatanlık şirketi kuruyor, sloganı ise 'İlk Aşkınızı Bulun'. Ama Han Gi-Joon ilk aşka önem veren bi insan değildir ve Seo Ji Woo ise ilk aşkına tutunarak yaşayan biridir.

Seo Ji Woo 1999 yılında Hindistan'a turist olarak gider. Uçakta gördüğü Kim Jong Wook'a ilk görüşte aşık olur. Flashback'lerde Kim Jong Wook'u Gong Yoo oynuyor burası da akıl karıştırıcı yerlerden biri. Neyse devam edelim, bunlar uçaktan inince kız çocuğun eline tarih yazıyor ve 'Kaderimizde varsa tekrar görüşürüz' diyerek gidiyor. Sonuç olarak bunlar yine bir şekilde karşılaşıyor ve çocuk kızın odasında kalmaya başlıyor. Bunlar Osaka aktarma ile Kore'ye dönücekler ve kız Osaka'da uçağa binmiyor. Böylece ayrılmış oluyorlar. Han Gi Joon neden binmediğini sorunca 'çok yağmur vardı' diyor ama aynı tarihte Osaka'da olan Han Gi Joon o gün hiç yağmur yağmadığını biliyor ve bu işin peşini bırakmıyor. Neyse, bunlar Kim Jong Wook'u aramaya başlıyorlar tam 1008 (yanlış hatırlamıyorsam) tane Kim Jong Wook buluyorlar ve başlıyorlar eleme yapmaya. Eleme derken her gün 2 - 3 tanesini görmeye gidiyorlar. Bu sürede dağa çıkmadıklarımı kalmıyor iğrenç yerlere gitmedikleri mi... Bu sürede Han Gi Joon çoktan aşık olmuştur tabi. Herzaman ki gibi kızda aşık olduğunun farkında değildir :D Ha bu arada kız bir müzikalin yönetmenliğini yapmaktadır. Bir gün müzikaldeki şarkıcı yetişemeyince sahneye çıkıp bu söylüyor falan... Ha bu arada Cast'ı çok geniş olan bir film bu. Misal müzikaldeki ana şarkıcı My Black Mini Dress'teki ana yazar, Seo Ji Woo'nun kardeşini oyan kız Flower Boy Ramyun Shop'un başrolü, anne baba zaten tanıdık oyuncular, Han Gi Joon'un eniştesini oynayan adam Lie To Me'nin oyuncularından hatta ve hatta 3 IDIOTS'un oyuncuları bile vardı bu filmde, dikkatle bakın göreceksinizdir. Neyse efendim filmin sonuna doğru Han Gi Joon'a bir telefon gelir. Telefondaki adam ilk aşını 1999'da Hindistan'da olduğunu, kızın isminin  Seo Ji Woo olduğunu söyler. Tabii, Han Gi Joon bunu zorlukla söyler kızımıza. Seo Ji Woo yine herzamanki gibi kararsızdır ve son anda gider buluşmaya. Hah bu anda diyorsunuz ki buradada mı Gong Yoo çıkıcak? Falshbacklerde öyleydi sonuçta, benim gibi öyle sandıysanız çok yanıldık dostlarım. Başka biri çıkyor. Eeee, wtf yani o zaman niye öyle gösterdiniz?  Neden lan neden???  Bunların görüşmeleri de 2 dakika sürmüyor... 
"Merhaba" (Annyong)
"Merhaba"(Annyong)
"Elveda"(Annyong)
Bizim aşık Han Gi Joon'da kapıda bekliyor tabi... Kız kapıdan çıkıyor, çocuk soruyor nasıldı diye. Bizimki de yukarı yazdığım şeyi söylüyor. Ve sevgili oluyorlar. Böyleydi işte... Tamam kötü film değildi ama beklenti yüksek olunca böyle oluyor. Ama sonuçta biaşk hikasi, Gong Yoo var ve görselliği güzel. Bu da filmi izlenesi kılıyor :)




Bi kaç tane görsel ekleyeyim dedim. Bu aralar bir sürü film & dizi izledim. Onlarıda bir ara yazıcam ama üşeniyorum açıkçası. Neyse üşenmeyip yazdığım günde, tekrar görüşmek üzere! ^_^


2 yorum:

  1. Klasik sanırım daha dram ağırlıklı olaydı :) Teşekkür ederim anlatım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben bu yazının varlığını bile unutmuşum (:

      Sil

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^