3 Kasım 2012 Cumartesi

BIG

Big
Bu dizinin yazısının çok zaman önce gelmesi gerekiyordu aslında, ancak bugüne kısmetmiş n'aparsınız :D
Şimdi, esasında niye bu kadar geç yazdığımı anlatayım, A Gentleman's Dignity'den önce başladım ben bu diziye, ancak devamını getiremedim... Ne diyebilirim ki? Hayal kırıklığı...
Ben bu diziye hiç spoiler yemeden başladım, hatta konusunu bile yarım yamalak biliyordum. Ama çok sevdiğim Gong Yoo, ve yine sevdiğim K-Aktris'lerden olan Lee Min Jung olunca cidden iyi bi' şey bekliyodum, beklentim yüksekti yani...
Başladım diziye, ilk bölümler zaten her k-dramada (her dizide) olduğu gibi karakterleri tanıma, olaya giriş ancak dizinin ilerleyen bölümleri hakkında hiç iyi yorumlar yapamıycağım.  Bi' kere dizi beni sarmadı, diğer bölüme atlama hissi doğmadı. Bir kısım sahneleri atladım falan falan falan...
Baktım bu  dizi gitmiyor, dedim bırak Hatice, zaman kaybı olmasın... ((9. bölüme kadar izledim malesef)
Niye bu kadar beğenmedin diyeceksiniz, abi Gong Yoo var bi' kere, o karakterin baştan asıl adam olması gerekir. E, Gong Yoo burada iki karakteri oynuyor, karakterlerin biri liseli bir çocuk, diğeri ise (bence) kötü karakter. Yani öncelikle ortada sağlam bir karakter yoktu. Seo Yoon Jae ve Gil D Ran'ın karşılaşması, tamam iyi güzeldi. Ancak neydi abi Seo Yoon Jae'nin derdi anlamadım ki? Hayır, tamamen kötü karaktere bağlayıp kızla oynuyodu desek ilerleyen bölümlerde Gil Da Ran'dan hoşlandığını, onunla tanışmak için etrafında dört döndüğünü görüyoruz. Ancak daha sonra öbür gerizekalı kızla bir şeyler çevirdiği ortaya çıkıyor falan. Hı? Anlamsız geldi bana yani...
Bir de bu öğretmen öğrenci aşkı beni pek sarmadı sanırım... Yani ne bileyim, Flower Boy Ramyun Shop'taki öğretmen - öğrenci aşkı çok hoştu ancak ebn buna ısınamadım heralde... Bir de buradaki Kang Kyung Joon'un öğretmenine olan aşkını ciddiye alamadım galiba. Gil Da Ran'ın aşkını anlayaniliyorum, sevdiğin adamın bedeninde tamda hayal ettiğin gibi davranan biri. Tabi ki bu durumda ilgisi olucaktı ama Yoon Jae aşkından bağımsız olarak düşünmek, biraz saçma sanki?  Ne bileyim ya, dediğim gibi ben hep asıl karakteri Seo Yoon Jae olarak düşündüm.
Sonra o Jang Ma Ri'nin o hareketler neydi? Karaktere bildiğin kıl oldum ya, cık cık cık...
Bir de ilerleyen bölümlerde SYJ bedenindeki KJ'nun Amerika'ya gidip geri gelmesi var, ama bir geliyorki bütün tıp bilgilerini öğrenmiş güya ancak kan görünce içi gidiyor arkadaşımızın. O nasıl oluyo' lan? Hem kolay mı öyle adamın yıllarca çalışıp öğrendiği şeyleri 1 yıl gibi bir zamanda öğrenmek... (1 yıldı dimi lan?) Saçmaydı yani, yok taşıyıcı anne dünyaya getirmişte bilmem ne. Sadece ben mi bu kadar saçma buluyorum bu arada?
Gil Da Ran'ın kıyafetleri güzeldi ama, bak ona bir şey demeyeceğim :D

Benim için dizinin sürükleyici olması cidden önemli. 
Yani diyeceğim şu, "Gong Yoo varmış, Lee Min Jung varmış, üstüne bir de Hong kardeşler yazmış kesinlikle mükemmeldir bu dizi" diyerekten girmeyin diziye. ((Bakınız ben :D)
Sonra hayal kırıklıkları tavan yapar, bir süreliğine K-Dramalardan soğursunuz, ((soğumamak için anında A Gentleman's Dignity'ye girin, anında bu ruh halinden çıkacaksınız :D) benden söylemesi.
Eğer Gong Yoo'yu çok özlediyseniz ve bu diziden cidden keyif almak istiyorsanız, Yoon Jae'yi çıkartın aklınızdan, kötü adam yapın. Sadece Gong Yoo'nun müthiş oyunculuğuna odaklanın. Ve çıtayı yüksek tutmayın.

Gitmeden Gong Yoo fanlarına şu kareleri hediye etmek isterim. En azından fotoğraflar güzel hehehe ^_^






Share:

0 yorum:

Yorum Gönder

Yorumunuzu eksik etmeyin, her biri çok değerli^^